Thursday, January 28, 2010

Adas i Dominik

Piszac tytul tego postu nie moge uwierzyc, ze jestem mama dwojki wspanialych chlopcow.
Adas kazdego dnia z ogromnym zaciekawieniem obserwuje braciszka. Pamieta o tym, ze Dominik lezy w bialym lozeczku. Adas wspina sie po szczebelkach i obserwuje braciszka..
Jesli chodzi o emocje i uczucia Adasia zwiazane z Dominikiem to mysle, ze sa one ogromne. Adas jest bardzo wrazliwym chlopcem. Obserwujac moje zachowanie w stosunku do dzidziusia, Adas chce bardzo byc blisko mnie. W chwilach gdy Dominik placze Adas podbiega do mnie i przytula sie. Poza tym Adas zaczal przytulac sie do moich piersi, Widzi ze mama karmi braciszka i chce byc tak samo blisko. Wyglada to przekomicznie a jednoczesnie wzrusza mnie do lez. Moje kochane dziecko podchodzi do mnie i przytula glowke tak blisko jak tylko potrafi.

No comments: