Thursday, October 15, 2009

Drugi dzidzius

Czas uplywa tak szybko, ze nie wiem kiedy to sie stalo ale jestem juz pod koniec szostego miesiaca ciazy. Tym razem wszystko jest nieco inaczej niz z Adasiem. Po pierwsze opieka nad Adamem nie pozwala mi na tak intensywna kontemplacje mojego stanu jak poprzednim razem. Czasami mam wyrzuty sumienia, ze to nie fair w stosunku do drugiego dziecka. Oczywiscie w ciagu dnia nasz drugi Syn nieustannie daje znac o sobie: fikolki czy kopanie to ostatnio jego ulubiona rozrywka:)Serio mowiac w ostatnich tygodniach odczuwam wzmozone ruchy dziecka, co jest przezyciem jedynym w swoim rodzaju.

Brzuszek pojawil sie duzo wczesniej, niz za pierwszym razem. Mam tez wrazenie, ze jest duzo wiekszy niz z Adasiem, aczkolwiek moje kolezanki twierdza, ze tak nie jest.

Moje ogolne samopoczucie jest dobre. Jedyny problem stanowi dolny odcinek miednicy, ktory daje sie we znaki od czasu do czasu, utrudniajac normalne poruszanie, zwlaszcza wchodzenie na gore po schodach. Staram sie odpoczywac duzo, wykorzystuje tez czas kiedy Adas spi i drzemie razem z nim. To pomaga. Kupilam tez specjalna poduszke, a raczej poduche ktora pomaga zrelaksowac miesnie w nocy- niesamowity wynalazek, polecam( nie tylko paniom w ciazy).

No comments: