Thursday, June 24, 2010

Pierwsze dni Adasia w przedszkolu


14 czerwca to pierwszy dzien Adasia w przedszkolu. Nasz Syn zafascynowany nowym miejscem, niezliczona iloscia zabawek oraz spora grupa dzieci nawet nie zauwazyl mojego znikniecia.

Dla mnie natomiast rozstanie z Adasiem bylo wielkim przezyciem. Po raz pierwszy zostawilam dziecko pod opieka malo poznanych( jeszcze) osob. Po powrocie do domu chwilke sprawdzalam godzine, by upewnic sie czy przypadkiem nie trzeba jechac po Syna.

Adas przywital mnie z ogromnym usmiechem na twarzy. Maly chlopczyk mial tyle wrazen. Jego wzrok mowil sam za siebie- :cos wspanialego mnie dzisiaj spotkalo Mamo!"

Kazdego dnia otrzymuje raport "opowiadajacy" o tym co sie wydarzylo, w jakim nastroju bylo moje dziecko, oraz ile razy zmnieniano pieluszke i z jakiego powodu.
Pierwszy taki raport mowil: szczesliwy i radosny, bardzo dobry pierwszy dzien!
Jestesmy dumni z naszego malego przedszkolaka.

No comments: